niedziela, 22 lutego 2015

Stay positive

Ola!
Dziś przychodzę do was z pozytywnym postem.Pierwszy raz od dawna możecie zobaczyć mnie uśmiechniętą na zdjęciach.Mam nadzieje,że będzie tak częściej.Teraz możecie się pytać o powody mojego szczęścia.Jestem szczęśliwa tylko,dlatego,że mogę być sobą.Że znam tyle świetnych osób,na które mogę liczyć.Że mogę się kształcić,tak wiem,że wielu z was nie lubi szkoły,ale musimy być wdzięczni,wiele osób na świecie nie ma takiej szansy jak my.Że mogę się spełniać w tym,czym jestem dobra.Że jestem w miejscu,w którym jestem,bo życie mogło zmienić wszystko na opak.Mam nadzieje,że Wy też macie swoje szczęście z życia.Pamiętajcie aby nawet w najgorszych sytuacjach,szukać pozytywnych rzeczy.To jest ostatnio mój przepis na szczęście.
Ps.Filmik się dodaje i mam nadzieje,że nie będzie już z nim żadnych problemów :)

Twitter:Informacje

                               





16 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że jesteś uśmiechnięta :) oby tak było zawsze :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że jesteś uśmiechnięta :D Trzeba cieszyć się z każdego, nawet najmniejszego szczegółu :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To super, że jesteś szczęśliwa, a co do uśmiechu to uśmiechnij się trochę szerzej i będzie perfect ♥
    Pozdrawiam:*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny szalik, bardzo fajny post ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś naprawdę śliczna! :) Rób co kochasz i zawsze się uśmiechaj! I .. bądź pozytywna!:)
    Ja jestem baardzo pozytywną osobą i .. uwielbiam to :)
    zapraszam http://zuzanna-ratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oh wow so much snow! incredible! I want summer haha :D You look really nice, love your scarf!
    Take a look at my new post :)
    http://coldinvitation.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprawiłas mi humor ! bardzo pozytywny post ! :))
    Śliczna kurtka ! <3

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiechaj się cały czas ! :3
    Świetny post xd zapraszam do mnie.
    A co ty na wspólną obserwacją?

    Love-in-my-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uśmiech to podstawa ! :))

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!! <3 zaobserwowałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny szalik i kurtka :)

    Obserwuję! Mam nadzieję, że mój blog też Ci się spodoba :)

    Możesz mi pomóc? :) Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele! girllrauhl.blospot.com Jeśli też potrzebujesz pomocy napisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uśmiechaj się jak najczęsciej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.
Zostaw link do bloga,a na pewno na niego wejdę.